Stížnosti
V léčebně je vyřizováním stížností pověřen "Tým ombudsmana léčebny", který je jmenován ředitelem a který:
- přijímá podněty - stížnosti v souvislosti s poskytovanou péčí o pacienty, chrání práva pacientů a pomáhat řešit vzniklé problémy na poli porušení povinností PLP
- šetří stížnosti na postupy PLP
- navrhuje nápravná opatření a kontroluje jejich provedení.
Podněty - stížnosti můžete do PLP doručit různou formou:
- osobně nebo písemně na adresu: Psychiatrická léčebna Petrohrad, příspěvková organizace, č.p. 1, 439 85 Petrohrad
- ústně v pracovní dny v době 9:00 – 14:00 hod. v kanceláři manažerky kvality nebo každé pondělí od 15:00 – 17:00 hod. v kanceláři ředitele PLP
- telefonicky: www.plpetrohrad.cz-kontakty nebo 415 236 111; v případě nezastižení se Vám ozveme zpět, pokud na Vás bude dostupný kontakt
- e-mailem na adresu: info@plpetrohrad.cz
- datovou schránkou - ID PLP: pnavb64
- písemně bez idenfitikace stěžovatele - anonymní stížnost
- jako drobný ústní podnět, připomínka.
Detailní postup pro podání a vyřizování stížnosti Typ: PDF dokument, Velikost: 411.92 kB
Pochvalu, podnět či stížnost může podat:
- pacient
- zákonný zástupce pacienta nebo opatrovník pacienta
- osoba blízká (v případě, kdy pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdravotní stav nebo pokud zemřel)
- osoba zmocněná pacientem.



